فعالسازی ریپلای در اینستاگرام

امروز قراره به شما آموزش بدیم که به چه شکل قابلیت ریپلای دایرکت اینستاگرام را فعال کنید.

اینستاگرام محبوب ترین پلتفرمی است که اکثر افراد در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند که از طریق این پلتفرم عکس ، ویدیو و از زندگی شخصی خود و یا کسب و کارتان میتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

جالبه بدونید اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت متا (فیسبوک قدیم) خریداری شد وتا به امروز با محتوا های جذاب و آپدیت و قابلیت های جدیدی که در اختیار کاربران قرار داده باعث شده هجوم افراد به سمت اینستاگرام بیشتر باشه

که اخیرا این پلتفرم در آخرین آپدیت خود قابلیت ریپلای کردن مانند واتساپ و تلگرام به صفحه گفت و گو (دایرکت ها) اضافه کرده است که به شما این امکان را میدهد در صفحه چت پیام مورد نظر خود را ریپلای کنید.

این قابلیت شامل همه افرادی که  سیستم عامل ios و android دارند میشود  که برای بعضی از اکانت ها وجود دارد و  نیازمند این است فعال شود و برای بعضی از اکانت ها این قابلیت وجود ندارد و فعال نیست که باید فعال شود تا امکان ریپلای زدن برای شما به وجود بیاید در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا نحوه فعال سازی این ترفند رو بهتون بگم.

فعال سازی ریپلای اینستاگرام

1. اول از همه باید مشخص کنید اکانت شما در چه وضعیتی قرار گرفته است، به قسمت setting رفته و روی سه نقطه بالا سمت راست بزنید  اگر گزینه آپدیت برای شما وجود داشته باشد با آپدیت کردن اینستاگرام خود، برای شما فعال می‌شود.

فعالسازی ریپلای در اینستاگرام از تنظیمات

2.نصب اپلیکیشن

یکی روش های دیگر فعال سازی ریپلای اینستاگرام نصب برنامه threads from Instagram است، این برنامه برای پلتفرم فیسبوک است که با نصب این برنامه به صورت خودکار اکانت شما رو شناسایی میکنه و متصل میشود اما اگر متصل نشد میتوانید اطلاعات اکانت خود را وارد کنید.
نکته نصب این برنامه هیچ مشکلی برای اکانت شما به وجود نمیاره.

امیدوارم که این مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو برای شما مفید واقع شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *