طراحی سایت در شیراز که یکی از شهرهای مهم ایران و جز نهاد های تجاری و صنعتی و اقتصادی محسوب میشود و می‌تواند به توسعه این صنایع در این شهر کمک شایانی کند‌ بسیار حائز اهمیت است.در شیراز، بسیاری از صاحبان کسب و کارها و فعالان اقتصادی می‌توانند از طریق طراحی سایت، حضور پررنگ تری را در عرصه آنلاین داشته باشند و بازار خود را گسترش دهند.
طراحی سایت در شیراز برای هر کسب و کاری الزامیست از آنجایی که روز به روز شاهد توسعه و افزایش روز افزون کسب و کار ها و بازار های آنلاین هستیم داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کار برای هر بیزینسی الزامی می‌باشد.
برای انجام طراحی سایت در شیراز با طراحان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو می‌توانید تمام خواسته ها و نیاز های خود را بازگو کنید و بر اساس نیاز های شما و طبق اصول برندینگ یک سایت طراحی و پیاده سازی کنند.
شما با مشاهده نمونه کار های طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو متوجه می‌شوید که تمامی طراحی های آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو برای هر کسب و کاری منحصر به فرد است.

مراحل راه اندازی طراحی سایت در شیراز:

 

1.مشخص نمودن اهداف و نیاز های سایت:

 

در ابتدای راه اندازی هر سایت هدف خود را مشخص کنید که چه نوع وب سایتی میخواید وب سایتی که مناسب کسب و کار شما می باشد. آیا میخواهید از آت به عنوان یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید یا یک سایت شخصی یا به عنوان یکی از راه های ارتباطی مشتریان خود از آن استفاده کنید.و بعد از اون مشخص کنید که چه نیاز های از وب سایت خود دارید‌ به عنوان مثلا داشتن پشتیبانی 24 ساعته، طراحی ui اختصاصی و…

2.انتخاب یک دامنه مناسب:

بعد از اینکه اهداف خود را مشخص کردید نیاز است برای راه اندازی سایت خود،یک دامنه انتخاب کنید،این دامنه آدرس وب سایت شماست مثل Zhooagency.com توجه داشته باشید دامنه ای که انتخاب می‌کنید باید آسان و قابل حفظ برای بازدید کنندگان باشد.

3. انتخاب یک هاست:

بعد از انتخاب دامنه، می رسیم به خرید هاست برای سایت خود.هاست فضایی است که تمامی اطلاعات وب سایت شما درون سایت قرار میگیره.

4. طراحی و پیاده سازی سایت:

در این مرحله سایت ها طراحی و به مرحله پیاده سازی میرود. شما میتوانید به طراحان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو مراجعه کنید. لازم است قبل از طراحی تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند محتوا های مرتبط با سایت،لوگو،رنگ سازمانی، و تصاویر و محصولات مورد نیاز خود را آماده و در اختیار طراح سایت خود قرار دهید.

5. تست و راه اندازی:

بعد از طراحی و پیاده سازی سایت خود باید سایت خود را تست کنید و عملکرد آن اطمینان خاطر حاصل‌ کنید،برای تست می‌توانید وب سایت خود را روی
مرورگرهای های مختلف و نسخه های دسکتاپ،تبلت،موبایل بررسی کنید.

6.مدیریت سایت:

برای اینکه سایت شما بهترین عملکرد رو داشته باشد باید مدیریت وب سایت خود را بدست بگیرید.بار‌گذاری محتوا،پشتیبانی مشتریان و بهبود و بروزرسانی سایت از وظایف مدیریت وب سایت است.

7. مدیریت و بروزرسانی:

سایت شما باید به روزرسانی شود و مدیریت شود تا بهترین عملکرد را در مدت زمان طولانی داشته باشد. اضافه کردن محتوای جدید، بهبود عملکرد سایت و پشتیبانی مشتریان نیز از وظایف مدیریت سایت است.
برای راه اندازی طراحی سایت در شیراز آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو تمامی این مراحل که از نیاز های اصلی یک سایت است را با توجه به نیاز های شما پیش میگیرد.

قیمت طراحی سایت در شیراز:

قیمت طراحی سایت با استفاده از وردپرس می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به عوامل زیادی دارد،از جمله:

1. پیچیدگی طراحی:

انواع و طرح های مختلف سایتها نیازمند زمان و تجربه بیشتری است. برای طراحی یک وبسایت ساده و معمولاً با استفاده از قالب های آماده وردپرس، هزینه کمتری نیاز است. اما برای طراحی یک سایت پیچیده و منحصر به فرد که نیاز به طرح بندی سفارشی، افزونه های سفارشی و ویژگی های خاص دارد، هزینه بیشتری ممکن است.

3. افزونه‌ها و پلاگین ها:

وردپرس غنی از افزونه ها و پلاگین های مختلف است که می تواند قابلیت ها و عملکرد سایت را بطور قابل توجهی ارتقا دهد. برای استفاده از برخی از افزونه ها و پلاگین ها نیاز به خرید نسخه پرو آنها می باشد که ممکن است هزینه اضافی را به همراه داشته باشد.

4. نیازمندی‌های سفارشی:

اگر شما برای سایت خود نیازمندی های سفارشی مانند طراحی لوگو یا تصاویر منحصر به فرد، برنامه نویسی سفارشی، پورتال مشتریان و غیره دارید، هزینه طراحی به شدت در میان است.

5. شرکت طراحی سایت:

هزینه طراحی سایت بستگی به شرکت یا طراح مستقلی که انتخاب می‌کنید دارد. هر شرکت یا طراح مستقل می‌تواند نرخ های متفاوتی برای طراحی سایت با وردپرس داشته باشد.
همچنین باید توجه داشت که هزینه طراحی سایت تنها یکی از عوامل در ایجاد یک سایت موفق است و پس از طراحی، هزینه های دیگری مانند هاستینگ،دامنه،بازاریابی و نگهداری سایت وارد می‌شود.

انواع خدمات طراحی سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو:

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو برای توسعه و طراحی سایت خدمات ویژه ای رو ارائه میکنه که برخی از این خدمات عبارت اند از: 

1. طراحی سایت:

شامل طراحی رابط کاربری، تجربه کاربری، طراحی لوگو، انتخاب ست اداری، هماهنگی دیزاین صفحات وب سایت است.

2. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO): 

بهینه سازی موتور های جستجو به دیده شدن کسب و کار شما کمک میکنه که این خود شامل بهبود سرعت بارگیری سایت،بهینه‌سازی کلمات کلیدی و ساختار سایت،بهبود تجربه کاربری و… می‌باشد.

3. طراحی ریسپانسیو:

طراحی ریسپانسیو این امکان را برای کاربر می سازد تا وبسایت را با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ با کیفیت مناسبی مشاهده کند.

4. امنیت وبسایت:

این شامل پیکربندی امنیتی سرور، نصب برنامه‌های امنیتی، به‌روزرسانی روزانه و اجرای مکانیزم‌های حفاظت از حملات است.

5. فروشگاه اینترنتی:

این شامل طراحی و توسعه فروشگاه آنلاین، اتصال درگاه پرداخت، مدیریت محتوا و صفحه محصول، پیگیری سفارشات و موارد دیگر است.

6. نگهداری و پشتیبانی:

آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو خدمات نگهداری و پشتیبانی ماهانه را ارائه کنند، که شامل به‌روزرسانی‌های سیستم، نگه‌داری پایگاه داده، پشتیبانی فنی و موارد دیگر است.
شرکت های طراحی سایت ممکن خدمات مختلفی را در جهت توسعه و طراحی سایت ارائه دهند که شما باید قبل از انتخاب شرکت لیست دقیق نیاز هایی که برای پروژه خود نیاز دارید رو بیرون بیارید و با یک انتخاب آگاهانه شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنید.

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو:

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت،سئو و مشاوره و منتور نقش پررنگی در کسب و کار ها داشته است در ابتدا آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو عملکرد کسب و کار شما را بررسی کرده و یک جلسه نیاز سنجی برگزار می‌کند و طبق سلیقه و خواسته شما یک طراحی منحصر به فرد را برای شما پیاده سازی می‌کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو بعد از پیاده سازی وب سایت برای شما آموزش مدیریت وب سایت ارائه می‌دهد به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته که خود می‌توانید به گونه ای مدیریت وب سایت را بدست بگیرید و آن را مدیریت کنید.