رویکرد یکپارچه

طراحی وب سایت شما نباید فقط به شکل ظاهری باشد. در آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو، تیم ما متشکل از طراحان، توسعه‌دهندگان و بازاریابان داخلی ما را وادار می‌کنید تا از عملکرد وب‌سایت شما اطمینان حاصل کنند. ما یک رویکرد یکپارچه برای توسعه وب سایت داریم تا مطمئن شویم که اهداف بلندمدت شما را ارزیابی می کنیم و سایتی را ارائه می دهیم که به یک دارایی برای تجارت شما تبدیل می شود.

طراحی سایت حرفه ای

طراحی دلخواه

کسب و کار شما منحصر به فرد است و طراحی وب سایت شما نباید متفاوت باشد. ما از نام تجاری، چشم انداز و اهداف شما برای طراحی سفارشی یک وب سایت با توجه به آنچه شما می خواهید استفاده می کنیم. هیچ کپی و چسباندن محتوا در قالب ها وجود ندارد. شما رویای آن را دارید، طراحان و توسعه دهندگان ما آن را مطابق با شما می سازند. به همین دلیل، سایت های ما همگی سبک، سریع و بر اساس به روزترین استانداردهای سئو هستند.

رسپانسیو موبایل

اطمینان از واکنشگرا بودن وب سایت شما برای موبایل یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا بر روی سئو و تجربه کاربری خود تأثیر بگذارد. اگر وب‌سایت شما به‌طور خودکار با هر دستگاه سازگار نمی‌شود، کسب‌وکارتان را از دست می‌دهید. همه وب‌سایت‌های ما بر اساس جدیدترین استانداردهای رسپانسیو تلفن همراه ساخته شده‌اند و بر روی همه مرورگرها و دستگاه‌های اصلی آزمایش شده‌اند، بنابراین هرگز فروش را از دست ندهید.

تجارت الکترونیک

چه در حال فروش کالا یا خدمات باشید، ما می دانیم که برای تقویت وب سایت های تجارت الکترونیک چه چیزی لازم است. تیم ما قادر است همه چیز را از اشتراک یک محصول تا هزاران مورد متغیر مدیریت کند. علاوه بر این، ما تقریباً با تمام پلتفرم‌های اصلی روی یکپارچه‌سازی کار کرده‌ایم و ویژگی‌های سفارشی را برای رفع نیازهای کسب‌وکار آنلاین شما ارائه کرده‌ایم.

سئو

از آنجایی که ما تمام وب سایت های خود را در داخل طراحی و توسعه می دهیم، شما دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید دریافت می کنید. این بدان معناست که سایت شما بر اساس به روزترین استراتژی های سئو ساخته شده است و هیچ کد قدیمی، محتوای ساختگی متورم یا ویژگی های استفاده نشده وجود ندارد. علاوه بر این، ما از نزدیک با بسیاری از مشتریان همکاری می کنیم تا تلاش های تخصصی را برای حداکثر نتایج ارائه دهیم.

توانایی ها

تیم ما در همه زبان‌ها و پلتفرم‌های کد اصلی کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که ما قادر به پشتیبانی از پروژه شما هستیم. ما همه چیز را از شبکه های اجتماعی گرفته تا شبکه های داخلی کارکنان ساخته ایم. آموزش مداوم و مجموعه مهارت های متنوع ما به ما امکان می دهد هر پروژه ای را انجام دهیم. ما دارای مجوز، بیمه و گواهینامه کاری هستیم که انجام می‌دهیم، بنابراین می‌دانید که یک وب‌سایت با کیفیت دریافت می‌کنید.

میزبانی

میزبانی وب سایت شما جایی است که سایت شما زندگی می کند، به این معنی که احتمالاً می خواهید از آن مراقبت کنید. ما امنیت، پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر را مدیریت می‌کنیم. ما همچنین دانش گسترده ای از خدمات میزبانی وردپرس داریم. مشتریان ما همیشه در مراکز داده ایمن خارج از سایت میزبانی می کنند که به روزترین سخت افزار را برای آنلاین و در دسترس نگه داشتن شما ارائه می دهند.

طراحی سایت در خارج از کشور✨

آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو در حوزه مختلف آنلاین و در بستر اینترنت و بخش های مختلف گرافیکی و ایده پردازی و همچنین مشاوره های مدیریتی و استارت آپ در صدد خدمات دهی بصورت جامع و کامل به شما مشتریان و همراهان عزیز هست.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو با انجام طراحی سایت در خارج از کشور توانسته گام بلندی را بردارد تا شما یه عنوان یک فرد دارای کسب و کار در خارج از کشور به راحتی بتوانید صاحب یک وب سایت باشید، تا در آن بنا به حوزه فعالیت خود محصولات خود را بفروش برسانید یا خدمات خود را معرفی کنید.

بدین ترتیب علاوه بر فضای حضوری خود دارای یک فضای آنلاین در بستر اینترنت می باشید که میتوانید کالای خود را بصورت نامحدود در مکان و حتی زمان بفروش برسایند.

ما در آژانس ژو هیچگونه محدودیتی از بابت زبان های مختلف نداریم،چرا که ما در آژانس با بهره گیری از مترجم های مجرب توانسته ایم در این حیطه هیچگونه منع و مشکلی نداریم.

دامنه و هاست اختصاصی کشور مربوطه

آژانس ژو با تهیه دامین کشور مربوطه وارد حوزه تخصصی تری در طراحی سایت شده و بعلاوه با تهیه هاست اختصاصی از کشور های اروپایی مانند فرانسه یا آلمان یا انگلیس از محدودیت ها عبور کرده و یک وب سایت در بستر خارج از ایران در اختیار شما قرار میگیرد که از بابت محدودیت هیچگونه مشکلی ندارد و تمامی آنان را دور زده است.

از این بابت خیالتان راحت که ما با انجام تمام زیر ساخت های ممکنه از قبیل دامنه و هاست و حتی طراحی تمامی موارد به کشور مربوطه را رعایت میکند تا از بابت اینکه سایت شما در ایران طراحی شده مشکلی پیش نیاید.

پس با خیالی راحت برای کسب و کار خارج از کشور خود سایتی با زبان همان کشور یا یک سایت چند زبانه داشته باشید تا بتوانید تمامی خدمات و کالاهای خود را به دور از محدودیت به فروش برسانید.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ژو این خدمت را تمام کمال با رعایت تمامی قوانین مربوطه به شما ارائه میدهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *