دریافتـــــــــــ مشاوره و منتور آژانس ژو

جهت دریافت مشاوره فیلد های زیر را پر کنید :

مشاوره ژو

مشاوره طراحی سایت ، مشاوره و منتور آژانس ژو و  مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی در وب توسط برترین مشاوران طراحی سایت امروزه در فضای اینترنت رقابت کار آسانی نیست بلکه در بعضی موارد بسیار سخت تر از دنیای حقیقی می باشدو شما وقتی اقدام به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می کنید.نیازمند یک وب سایت خوب و متناسب با کسب و کار خودهستیدو مجموعه ای کامل از دانش و مهارت هستید تا بتوانید در این مسیر  موفق شوید.

در جلسه مشاوره چه چیز هایی بپرسیم؟

مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان‌بندی و منابع خودتان برنامه‌ریزی کنید.همچنین زمان‌بندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می‌توند این خطا را نیز به حداقل برساند.

مشاوره کاری آنلاین:

پیشنهاد میکنیم برای اطلاعاتی که به آسانی در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگیرید.  چک لیستی تهیه کنید و موضوعاتی را که قرار است در مورد آن بدانید را در گوگل جستجو کنید تا با ادبیات و اصطلاحات فنی طراحی سایت آشنا شوید. محدوده موضوعی و زمانبندی مشاوره را تا جایی که می‌توانید کوتاه و مشخص کنید و از بیان موضوعات غیر مرتبط مثلا در مورد کل تجارت الکترونیک یا سهام آمازون یا سرمایه‌گذاران دیجی‌کالا، … پرهیز کنید. 

چگونه یک وب سایت موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟

برای مشاوره، همین الان با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم اطلاعات خود را وارد کنید، تا در سریعترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیریم.